Lidl-Butik nummer 122 åbner i Bagsværd: Kom til naboaften med smagsprøver

12.11.2019 12:00:00 | Bagsværd

Her ses et billede af Lidls åbningsfest i Sorgenfri d. 31. oktober, hvor Lidl åbnede butik nr. 121 i Danmark

Når Lidl officielt åbner butik nummer 122 torsdag d. 14. november og slår dørene op til den nye butik på Vadstrupvej 21 i Bagsværd, får naboer og andre interesserede mulighed for at få et smugkig dagen før åbningen. Lidl inviterer nemlig til naboaften onsdag d. 13. november med vinsmagning og lækre smagsprøver fra samarbejdet med gourmetkokken Wassim.

Den nye Lidl-butik på Vadstrupvej 21 kan i denne uge byde velkommen til borgerne i Bagsværd og omegn. Den officielle åbningsdag er torsdag d. 14. november kl. 7.30, hvor der vil være balloner til de små og en goodiebag med nogle af Lidls mange kvalitetsmærker til de første 100 morgenfriske kunder i butikken. Her byder kæden også på kaffe og morgenbrød fra butikkens bake-off-afdeling. Lidl inviterer dog naboer og andre interesserede til naboaften onsdag d. 13 november, hvor der mellem kl. 17.00-18.00 vil være vinsmagning og lækre smagsprøver, blandt andet fra Lidls samarbejde med gourmetkokken Wassim.

Den nye butikschef, Dennis Ploug Rasmussen, ser frem til at åbne dørene og byde naboerne velkommen med goodiebags: ”Vi håber at se mange af vores nye naboer til både naboaften og åbningsfest. Det bliver nogle begivenhedsrig dage, vi går i møde, og jeg kan allerede nu mærke sommerfuglene i maven”, siger han og tilføjer:

”Når kunderne træder ind i vores nye butik i Bagsværd, bliver de mødt af duften af friskbagt brød fra vores bake-off afdeling. Herefter kommer vores store udvalg af sæsonens frugt og grønt til syne, som bliver leveret hver eneste dag i vores butik”.

Foruden masser af gode tilbud til Lidl-priser, vil der lørdag d.16. november være en helt særlig oplevelse for børnene. Inde i butikken har medarbejderne arrangeret en spændende skattejagt med en lille, sød overraskelse til alle deltagere. Efter skattejagten i butikken vil alle de fremmødte børn få mulighed for at få en makeover af en ansigtsmaler.

Bygningen på Vadstrupvej 21 byder på et salgsareal på mere end 1.000 kvadratmeter og gode parkeringsforhold med en times gratis parkering:

”Vi har i 2019 åbnet flere nye butikker på Sjælland, og vi glæder os til at åbne i Bagsværd. Butikken i Bagsværd er en stor og rummelig butik med masser af lys og 80 gratis parkeringspladser til vores kunder. Vi vil inden årets udgang se flere butiksåbninger på Sjælland”, siger udviklings- og ejendomsdirektør i Lidl, Mads T. Nielsen.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik på Vadstrupvej 21, så er der åbent mandag-søndag kl. 8-22.

Morten Vestberg, Kommunikationschef i Lidl morten.vestberg@lidl.dk eller tlf. +45 76 35 01 68