Siden 2005 har vi været et pålideligt valg for kunder, der ønsker en enkel og ukompliceret indkøbsmulighed og bruger Lidl som deres primære dagligvarebutik.
Vi er vores ansvar bevidst – ikke blot vores ansvar for kæden og hinanden om at levere et godt, økonomisk resultat, men vores seriøse ansvar for at respektere det samfund og miljø, vi er en del af, og som vi påvirker. I dagligdagen stræber vi efter enkelthed, kvalitet og gode oplevelser for vores kunder, og at vi ansvarligt udnytter vores ressourcer. Vi har altid fokus på at behandle vores kunder, medarbejdere og forretningspartnere med respekt. Disse værdier er fastlagt i vores virksomhedsprincipper samt i vores ledelsesprincipper og adfærdskodeks, som du kan læse mere om her og her.
Alle vores medarbejdere på kontorerne, i logistikcentrene og butikkerne er forenet omkring disse fælles værdier og motivationen for at forbedre Lidl hver dag. Du kan læse mere om vores virksomhedsprincipper her.
Disse principper afspejler sig også i vores ledelsesmodel, som du kan se her. Vores ledere forpligter sig til at overholde deres aftaler og konstant stimulere udviklingen for den enkelte medarbejdere og teams som helhed. Ethvert af vores samarbejder – internt såvel som eksternt – bygger på tillid, retfærdighed og respekt for kulturel mangfoldighed. Det er simpelthen grundlæggende for vores succes.