Lidl Grønttorvet i Valby er åben: Butikschef glad for den flotte modtagelse

Beboerne i Valby kan nu gøre deres indkøb i den nye Lidl-butik på Grønttorvet. Det er Lidl-butik nr. 123 i Danmark, og butikken bliver den første dagligvarebutik i Københavns nye grønne bydel i Valby.

28.11.2019 12:00:00 | Valby

Lidl-medarbejder, Ronnie Schack Petersen (tv), butikschef, Rasmus Jensen (th) og regionsdirektør i Lidls region øst, Niclas Kjellman (i midten) klippede det røde bånd over og åbnede officielt for Lidls butik nr. 123 i Danmark.

1-2-3! Klokken præcis 08.00 blev Lidl-butik nr. 123 erklæret åben, og det røde bånd blev klippet over i den helt nye butik på Grønttorvet i Valby. Butikken på Grønttorvet, Torveporten 10, i Valby blev officielt åbnet af regionsdirektør i Lidls region øst, Niclas Kjellman, butikschef Rasmus Jensen samt Lidl-medarbejder Ronnie Schack Petersen.

Niclas Kjellman lagde i sin velkomsttale særligt fokus på det gode samarbejde med entreprenørerne, der har bygget den nye, flotte butik og det gode samarbejde med Københavns Kommune. Også Lidls medarbejdere fik et stort skulderklap med på vejen.

Den nye butikschef i Lidl på Grønttorvet hedder Rasmus Jensen. Rasmus har været ansat i Lidl i fire år, hvor han startede som souschef i Lidl-butikken i Herlev. Det seneste år har Rasmus både været forbi Lidl-butikken på Emdrupvej i København og været med til at åbne den største Lidl-butik i København på Nordre Fasanvej. Det er derfor en erfaren butikschef, kunderne i den nye Lidl butik kommer til at møde. Rasmus kunne dagen før åbningsdagen byde velkommen til naboer og andre interesserede, som fik en lille forsmag på, hvad der venter dem: ”Vi havde en helt igennem fantastisk naboaften i går, hvor jeg og butikkens medarbejdere fik hilst på mange af vores nye naboer. Vi har fået en enestående butiksplacering her på Grønttorvet, og jeg glæder mig til at vise butikken frem hen over weekenden”.

Når kunderne træder inden for i den nye Lidl-butik på Grønttorvet, har Rasmus Jensen en ambition om, at kunderne får en god indkøbsoplevelse fra start til slut. ”Vi er alle ugens dage klar med friskbagt bagværk, og særligt vores møllehjul, valnøddestykker og pølsehorn er der rift om. Heldigvis bager vi flere gange om dagen, så kunderne kommer ikke til at gå forgæves. Derudover vil jeg helt sikkert også anbefale vores kunder at downloade vores Lidl Plus-app, som giver flere medlemstilbud og gode rabatkuponer”.

Den flotte modtagelse af butikken fra borgerne i Valby glæder også salgsdirektør for Lidl, Marcus Gustafsson:

”Det er fantastisk, at vi kan åbne den første dagligvarebutik i den nye bydel på Grønttorvet. Den flotte modtagelse af vores butik og dens medarbejdere bekræfter, at vores arbejde er værdsat, og det betyder rigtig meget for os i hele organisationen. Nu ser vi frem til en god åbningsweekend”, slutter Marcus Gustafsson.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik på Grønttorvet, Torveporten 10, så er der åbent mandag-søndag kl. 8-22.