Lidls nye butik i Bagsværd er åben: Butikschefen flytter til byen

14.11.2019 12:00:00 | Bagsværd

Butikschef, Dennis Ploug Rasmussen og regionsdirektør i Lidls region øst, Niclas Kjellman klippede det røde bånd over og åbnede officielt for Lidls butik nr. 122 i Danmark

Beboerne i Bagsværd kan nu foretage deres indkøb i Lidls nye butik på Vadstrupvej 21. Butikken er Lidl-butik nr. 122 i Danmark og endnu en i rækken af nye butikker på Sjælland. De mange fremmødte blev fra morgenstunden budt på smagsprøver og lækkerier fra butikken. Åbningen sker dagen efter en velbesøgt naboaften, hvor over 800 naboer og andre interesserede blev budt velkommen af den nye butikschef, Dennis Ploug Rasmussen, som har pakket flyttekasserne og selv flytter til Bagsværd.

Så skete det! Det røde bånd blev klippet over, og Lidls butik i Bagsværd er nu officielt åben. Den nye Lidl-butik på Vadstrupvej 21 blev officielt åbnet kl. 08.00 af regionsdirektør i Lidls region øst, Niclas Kjellman, og butikschef Dennis Ploug Rasmussen. Niclas Kjellman gav i sin velkomsttale en særlig stor tak både Lidls personale, entreprenørerne, der har bygget den flotte butik, og det gode samarbejde med Gladsaxe Kommune.

Den nye butikschef, Dennis Ploug Rasmussen, havde dagen forinden budt naboer og andre interesserede indenfor til naboaften med smagsprøver: ”Det var helt fantastisk at se så mange naboer fra lokalområdet til vores naboaften. Den gode modtagelse vi fik i går, og i dag, betyder meget for alle medarbejderne. Vi glæder os til åbningsweekenden, hvor vi rigtig kan få lov at vise vores nye butik frem til endnu flere borgere i Bagsværd”.

Dennis Ploug Rasmussen er en erfaren mand i Lidl-skjorten og har både været første assistent hos Lidl i Høje Gladsaxe og souschef og butikschef i Lidl-butikken i Lyngby. Dedikationen for jobbet som butikschef gør også, at Dennis flytter til Bagsværd: ”Det er rigtig vigtigt for mig at være en del af lokalsamfundet i Bagsværd. Bagsværd er dejlig bydel med mange spændende tilbud. Vi vil skabe en god indkøbsoplevelse for kunderne, hvor mine medarbejdere altid er glade og smilende samt yder god service”, siger Dennis Ploug Rasmussen.

Dennis Ploug Rasmussen fortæller, at borgerne omkring Vadstrupvej også kan se frem til en butik med friskhed og kvalitet i højsædet:”Jeg kan fremhæve mange gode ting i butikken. Men hvis jeg skal vælge et par områder, vil jeg fremhæve, at vi hver dag kan tilbyde kunderne frisk frugt og grønt. Derudover har vi vores bake-off-afdeling, som hele dagen igennem får butikken til at dufte af friskbagt brød”, fortæller butikschefen.

Den gode modtagelse af butikken fra borgerne i Bagsværd glæder salgsdirektør for Lidl, Marcus Gustafsson:

I Lidl har vi branchens bedste medarbejdere, og vi hjælper hinanden med et smil, når det går stærkt. Det er vores nye butik i Bagsværd endnu et eksempel på, og jeg har stor tiltro til, at vores nye butikschef, Dennis Ploug Rasmussen, og medarbejderne kommer til at opleve stor succes og tilbyde kunderne den bedste kvalitet til den bedste pris”, slutter Marcus Gustafsson.

Vil du gerne selv gå på opdagelse i den nye Lidl-butik på Vadstrupvej 21, så er der åbent mandag-søndag kl. 8-22.

Morten Vestberg, Kommunikationschef i Lidl morten.vestberg@lidl.dk eller tlf. +45 76 35 01 68